woensdag 29 juni 2011

2de kaartje

Hallo allemaal,

Ik heb het heel druk gehad op het werk en privé. Helaas blijft er dan niet veel tijd over om te freubelen.
Ik heb weer een kaartje gemaakt met een leuke stempel van magnolia.  Tilda met de hoed van stro.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Creadiem. Erg mooi papier is vele mooie kleuren.
de kleine bloemen zijn een pons en de bloemen aan de linker kant van de kaart zijn van stof. Als achtergrond voor Tilda heb ik een mal van Marianne design gebruikt. LR 116 de tekst is een stempel van Marianne design.

Ik zou het leuk vinden te weten wat jullie van de kaart vinden. Laat een berichtje achter.

lieve groetjes

Patricia

2 opmerkingen:

  1. Hi Patricia,
    Ik vind hem heel leuk geworden, leuke details
    Bedankt voor het meedoen aan CLP
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is beautiful! Sooo sweet!! I love those papers and the adorable image!! Lovely details. Thank you so much for playing along in the fun with the June sketch at the CLP sketch challenge blog! :D

    Hugs, Hege

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite heb genomen me een berichtje te schrijven. ik lees ze met veel plezier.