woensdag 1 juni 2011


Ik ga nu proberen om mijn eerste berichtje te plaatsen op mijn blog.

Ik hou ervan om creatief bezig te zijn en ik heb deze kaart gemaakt omdat ik mijn moeder uit wilde leggen hoe de spelbinders met elkaar te combineren zijn. Daarnaast had ik aquarel papier gekregen en was ik erg benieuwd of dat makkelijker zou zijn om mee te werken dan het hema papier.

Nou dat werkt het zeker, hier het resultaat. Ik hoop dat je de kaart leuk vind

Ik heb voor de kaart wonderful Tilda gebruikt van de sweet rainbow collection.
van marianne design heb ik de vlinder(LR158), bladeren(LR156) en de tak (LR151) gebruikt.
de bloemen zijn van Joy! De onderrand is met een pons van martha stewart.

Ik heb Tilda ingekleurd met distress inkt

Ik doe met deze kaart mee met de CES Challenge Blog


1 opmerking:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt! Prachtige kleurtjes bij elkaar en bij het plaatje. Succes met de challenge!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite heb genomen me een berichtje te schrijven. ik lees ze met veel plezier.