dinsdag 27 december 2011

Kerstslinger



Ik heb vlak voor de kerstdagen nog even een kerstslinger gemaakt. Voor sinterklaas had ik van spellbinder de mallen besteld en die kwamen vlak voor de kerst binnen. Ik had het idee al een hele tijd in mijn hoofd en kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan.


Ik heb 5 magnolia stempels gebruikt 3 Tilda's en 2 Edwins. Alle 5 uit de kerstserie.
Het papier is van MD net als de kerstvlokken en de kerstboom die ik op de achtergrond heb gebruikt.


Ik heb voor het inkleuren distressinkt refillers gebruikt.
De Volgende kleuren zijn gebruikt. vintage foto, tatered rose, aged mahogany, tumbled glass, broken china, pumice stone, black soot, walnut stain, brushed corderoy,


De letters zijn van coluzzle.

Ik ga meedoen met de volgende challenges:
Duymelot december wedstrijd Bingo Lint, Hart, Wit

Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden.

Liefs Patricia

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Patricia!
    En een heel goed 2012!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW I love this....thanks for joining us at Creative Inspirations this week xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty, I am going to put this on my list of things to try, thanks so much for sharing this with us at Magnolia Down Under!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a gorgeous banner - love all the detailing and would love to have one of these in my home too!
    Thanx soo much for joining us at MDUC for our last challenge for 2011 and hope to see you heaps in 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. FAbulous work - what a stunning garland and perfectly coloured! Thanks for joining us at CES challenges this time around, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite heb genomen me een berichtje te schrijven. ik lees ze met veel plezier.