zaterdag 7 januari 2012

Hartjes kaart.

Allereerst voor iedereen een gelukkig 2012. Dat het een jaar vol inspiratie mag zijn.
Hier mijn eerste kaartje van 2012. Het is een verjaardagskaartje geworden. Niet voor iemand in het bijziender maar het is altijd handig om een kaartje op voorraad te hebben.





De inspiratie komt van de challenge van CLP. Daar hebben ze weer een hele mooie sketch gemaakt. Ik vond de "ronde" hoeken met name erg leuk in deze sketch.




Daarnaast was de opdracht bij Stampavie dat je harten moest gebruiken. Ik dacht meteen aan deze lieve Tilda als lieveheersbeestje. Samen met de harten van Spellbinder en de rand van Joy zat het met de harten wel goed. Bij simply Magnolia was de opdracht Celebrate. Een verjaardag is wel een celebration waard dacht ik zo.



Ik heb voor het inkleuren de distressinkt refillers gebruikt met de volgende kleuren. Aged mahogany, black soot, tattered rose, vintage foto, brushed corduroy, walnut stain en pumice stone. 

Ik wil graag mee doen met de volgende challenges:


Ik zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat.

Lots of love 

Patricia



3 opmerkingen:

  1. 'n Pragtige kaartjie met 'n mooie Tilda. Dankie dat jy by Simply Magnolia kom speel. Jou inkleur is fantasties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Patricia, beautiful blog and beautiful card. Love how the image pop with colors. Thanks for your wonderful take on the CLP Sketch, hope to see you again next month.

    Hugs and Love.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is darling!!! I love the image and the colour contrast!! Thanks so much for crafting with us at CLP this month!!!
    hugs, stephanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite heb genomen me een berichtje te schrijven. ik lees ze met veel plezier.