zondag 8 januari 2012

Boekkaart


Bij Doeading heb ik de bookcover stempel van Tim Holtz gekocht. Hier wilde ik al heel lang iets mee doen. Ik had het idee om een boekkaart te maken. Ik kwam bij Tina de werkbeschrijving tegen en ben hiermee aan de slag gegaan.


Op de voorkant zoals gezegd de Bookcover van Tim. Ik heb de maten van het boekje aangepast aan de stempel. Daarnaast heb ik een tag van Magnolia gebruikt als titelstuk. De "titel' luid I'm so grateful for you.


Ik kwam deze Tilda tegen in een winkeltje in Voorburg en was er gelijk helemaal weg van. Wat een snoepie! ik heb geen idee uit welke serie ze komt of hoe ze heet maar ik noem haar prima ballerina. Ze lijkt te dansen van geluk. 


Ik heb haar ingekleurd met distressinkt. Ik heb de volgende kleuren gebruikt: vintage foto, tattered rose, brushed corduroy, walnut stain, dusty concord en victorian velvet.


Op de rechter pagina achter Tilda kan je lezen Roses are red violets are blue Sugar is sweet en so are you. Ik heb nooit geweten dat het rijmpje zo verder ging. Waar knutselen al niet goed voor kan zijn.


Op de linker pagina van het boek heb ik de tags van Magnolia gebruikt. Hierop staan de teksten: "Tijd voor een feestje" en "koester een mooi moment".  Hieronder heb ik 2 harten gebruikt van MD. Het papier is van Maja design.


Deze Tilda komt uit de winkel van Doeading. Hij is speciaal voor hun gemaakt. Ik vind de hartjes op haar schoot zo lief. Ik heb haar ingekleurd met vintage foto, tattered rose, brushed corduroy, walnut stain en  dusty concord. 


Ik vond bij doeading de uitdaging om een kaart te maken met iets van 5 erin. Vandaar deze 5 bloemen. Ik heb ze zelf gemaakt met een mal van MD. De parel in het midden is van een pin.

Ik wil met deze boekkaart meedoen met de volgende challenges:

Doeading - maak iets in het teken van het 5 jarig bestaan van de winkel
CES challenge - Anything goes
Paper take weekly - Anything goes with something new, I've used a stamp i just bought
Magnolia down under challenges - Anything goes
Just Magnolia - Anything goes
Paperplay challenges - Use something new. I've used a stamp i just bought

Ik ben erg tevreden met het resultaat. Een zondag well spend! Hopelijk vinden jullie hem ook mooi.

Lots of love

Patricia

5 opmerkingen:

  1. Hi Patricia! WOW what a stunning book card! I love it! Great brown/purple combo too, and Tilda is beautifully colored.
    Thanks for joining MDUC this week.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful - amazing details.

    Thanks so much for joining us on Paperplay Challenges this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh WOW!
    Thanks for playing at MDUC this week.
    Hugs Kylie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous hun, such a beautiful design and added detail! Thanks for joining in the fun with us at CES this week...good luck :) Donna ♥ x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite heb genomen me een berichtje te schrijven. ik lees ze met veel plezier.