zondag 15 april 2012

Kaartje voor mijn vriendin


Dit is een kaartje voor mijn vriendin, Ze heeft een poosje geleden besloten om te beren met haar vriend. Ze hebben al 15 jaar een relatie en ze hebben ook 2 kinderen. Een drama zoals je zal begrijpen. Eigenlijk viel het in het begin nog wel mee. Hij had ook wel door dat ze uit elkaar waren gegroeid. Echter nu zijn ze op het punt dat de financiën besproken moeten worden en dan wordt het ineens echt zeg maar. 

Ingrediënten voor dit kaartje:
stempel: van whiff of joy
snijmallen: spellbinders en magnolia
design papier: action
bloemen: komen uit de doeading winkel

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
little claires designs'Doing the Rounds'
joanna sheen challenge: for someone special

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, great shape & such a cute little image too...

    Thanks for playing along at Little Claires & good luck!!
    hugs and xxx
    Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet card for someone that is really special to you. Thanks for joining us on the Joanna Sheen Challenge blog.
    Hugs
    Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite heb genomen me een berichtje te schrijven. ik lees ze met veel plezier.