maandag 16 april 2012

Omdat je heel bijzonder bent


Bij sketchy challenge hebben ze een hele leuke sketch. Ik wilde nog een kaart maken voor iemand die veel voor me betekent heeft de laatste paar maanden in het bijzonder maar eigenijk al 3 en een half jaar. Ik heb in moeilijke periodes veel aan haar steun en de goede gesprekken die we samen hebben. Ze heeft me veel geleerd en vooral veel gesteund. Daarom voor haar dit kaartje

Dit is wat ik heb gebruikt voor dit kaartjes
Stempel: Magnolia en Elines huis
Design papier: Action
Die's: Magnolia
Ponsen: Floral punch van Nellie Snellen

Ik doe met deze kaart mee met de volgende challenges
paper sundaes: anything goes


Laat me weten wat je van mijn kaartje vind

Lots of love

Patricia

4 opmerkingen:

  1. Oh love this new Tilda and your gorgeous colour scheme! thanks for joining us at The Sketchy Challenges! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Patricia,
    What a sweet card! Great take on Janine's sketch. Adorable image, colored beautifully, and lovely color combo. Thanks for joining the Sketchy Girls.

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat prachtig en ben gelijk volger geworden
    leuk dat je meedoet met the sketchy challenges


    Janine Dt TSC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So so pritty, Every time I see that stamp, I want it more and more! You did her up beautifully. Thanks for playing with us at the Sketchy Challenges!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite heb genomen me een berichtje te schrijven. ik lees ze met veel plezier.